Jäklarns va grått!

Fan va de är grått... ser knappt handen framför mig.. Jo, de gör jag men de är på gränsen!
Jobbat, strax en månad i sträck på fjället... I obekväma skor... Men det rådde jag minsann bor på idag. Köpte mig ett par skor i Gol så nu kommer fötterna, ryggen och förhoppningsvis hela jag bli lite piggare när vi strax välkomnar oktober med öppen famn.
Oktober är samma månad som jag ska hem, därav längtar efter den annars så mycket dystra månad!

Läkerol är något jag har börjat att avguda. Mycket gott litet snacks på eftermiddagen.. Mm!

Ne, jag ska bädda min alldeles för knöliga säng nu. Maja får flytta sig, vare sig hon vill elle inte.


Adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0