Fuck this...I wanna go home!

Ne, de är inte så illa så att jag vill hem...eller?
Sjukt trött, jobb varje dag och kallt... men men...sådant e detta jordeliv!'
Idag skall det serveras, en religiös sekt... tjoho kan man tycka, det gör jag. Dom dricker ingenting och är ganska trevliga, trots skeva livssyner.
Åkte ner till "storstan" efter förmiddagsarbetet, hände inte så mycket där. Kan bero på att staden jag talar om är Gol och har en population på mindre folk än grängesberg. Ändå lyckas norrbaggarna med att klämma in mer betydelsefulla affärer på små ställen än hemma, konstigt!

Annars då? Jovars, denna vecka är den jobbigaste av de återstående på fjället. Kul...INTE! Men eftersom det är måndag så betyder ju detta att det är tisdag imorgon, onsdag i övermorgon osv osv... Ska fråga om Smiths vänner kan be gud att skynda på denna vecka lite!

Ne...

Jag ska göra något nu...

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0