Yeeey lördag...

Skulle varit på mitt bästa humör egentligen... Är inte på särskilt dåligt humör, men jag vill faktiskt också dricka bål och vara utklädd och umgås med mina vänner. Har dock bestämt mig för att det är bäst att vara nykter tills måndagen.
Avundsjuk??? Mycket.

Insett att jag är ganska jobbig i vissa lägen, jag kan inte hjälpa mig själv. Tankar och funderingar bubblar inom mig och de (kanske låter konstigt) går inte att göra något åt. Jag gör precis det första som slår min tanke i sådana lägen. Inte stannar upp och funderar om det är rätt. Nej nej nej! I många andra situationer brukar jag tänka först, men när de gäller vissa saker så har tydligen min hjärna tryckt på OFF.

Mamma slutar 20.00, vad ska vi göra´ra??? Kolla på tv, ja, de blir ju så!

Nu ska jag iaf packa väskan tills måndag(!) Gör de nu så slipper jag sen :)

Hej
Adjö
och ha en trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0