Take me, take me now and forever forget about the pain!

Skulle så gärna vilja inleda detta inlägg med SOOOOOOOOOL... Men de vore ju en lögn. Pissväder från fan. Grått, kallt och tråkigt, bra beskrivning på hösten.
Har hunnit med så mycket saker sedan jag kom hem. Träffat mina vänner, nästan allihop tror jag. Måste träffa pappa och Theo, sen kan det börja lugna ner sig igen.

Jaha, åker till sthlm på måndag. Nervös kan man tro, men jag är faktiskt mer spänd. Ska bli kul och se hur dålig jag egentligen är :) Ne, det går kanske till och med bra! Hoppas på det för det finns som sagt inte många reservplaner i huvudet.

Nu ska jag i alla fall springa i en halvtimme och powerwalka efter, gjorde samma sak igår och har gett mig fan på att göra det hela veckan. Behöver styrka och motivation från någon, så ring om du kan ge mig det!

Adjö då!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå! Du har inte träffat mig än för tusan! Och nu blir jag oerhört nyfiken hörru Ankers! Vad är det du ska hitta på?

2010-10-28 @ 15:20:33
URL: http://soderlundmalin.blogg.se/
Postat av: Till Malin

Ber om ursäkt..har inte träffat dig än och det ska de bli ändring på!

2010-10-28 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0