Ottan, gryningen eller morgon kanske?

Har nästan kommit på att jag börjar bli morgonpigg... eller pigg va att ta i. Men att gå upp åtta är ju helt sjukt tidigt egentligen. Uppe iaf, ska snart ta en springtur, tror de får bli utomhus idag. Ganska behagligt väder!

Sov hos Johanna inatt, hon jobbade så jag var alltså all alone, hur länge som helst! För sista gången nu, Jag gillar de inte! Att vara ensam är ju as trist! Alla tycker att det kan vara skönt, men inte jag. Gillar folk, människor jag tycker om och att prata med dem.
Hade msn igår, hallefreakingluja. Annars hade de ju varit katastrof!
Msn, som jag förövrigt inte gillar speciellt mycke, har blivit ganska trevligt på senare dagar. Kul!

Ne, nu lär jag skifta tvättmaskin så moder blir nööööjd! Sen motion, kondition och motivation!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0