22/10 2010... check!

En helg kvar, sen är det hemfärd för hela den förbannade slanten!


Annars då?
Saknar "mina barn" hemma. Mysa med Ebba, busa med Niko och Aleks, leka med Edwin och PUSSAS MED BÄSTA THEO :)
Saknar mina vänner också...
Och mamma, och pappa och mormor...

Yeeey, mamma har kommit på den bästa ideén på länge. Hon & co ska bo på hotell i sthlm, samtidigt som jag ska dit för diverse saker. Skönt att slippa åka tåg själv och framförallt hitta dit jag ska själv. Hade säkert tagit en hel dag...

Beställde lite kläder idag :O Eller kläder, skor och HÖR OCH HÄPNA.... EN VÄSKA! Jag ska alltså använda denna väska så mina stackars vänner slipper ha mina viktiga saker i deras väskor. Bra va?
Blev dock en adidas väska som är alldeles lagom för mig!

Hej
Adjö
Ska jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0