Uuhh

Helgen är över. Trist! Den har varit festlig tycker jag.
Fredagen tillbringades vid Anna. Det var kul, trots brist på minne. Ber om ursäkt till taxichauffören som skjutsade hem oss. Förlåt!
Gårdagen spenderades vid Linda.K... God mat, så jävla mycket skratt och diverse saker hände. Trevligt säger jag!
Blev ingen utgång dock, åkte med till stan för att beställa en ny taxi hem. Eller till skeppmora eftersom det är närmare. Jenny var trött, likaså jag. Jenny var dock rödsprängd i ögonen och halvsov i taxin från Anna. Otroligt kanke man kan tycka eftersom hon aldrig är trött annars. Men men...

Jag tackar alla medverkande för helgen, det gör vi om snart igen :)

Idag är det inte många knop i kroppen, ska åka till mormor och få mig en matbit, sen blir det nog inte alls mycket mer rörelse. Vila känns som det bästa alternativet.

Nästa vecka är det en händelserik vecka som jag ser fram emot. Ooh, sådär så att jag knappt kan vänta. Ska hälsa på Camilla i Örebro, fiiii faaan va kul. De ska jag se till!

Ne,
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0