Som en tupp...

Både stolt som en tupp och vaken me tuppen, de ni!
Gick bra i sthlm, jag är nöjd.
Nu ska jag inte bli alltför glad eftersom jag blev preliminärt antagen till halmstad, men jag kan vara glad ändå, för hade i ärlighetens namn inte kunna gjort ett jota mer.
Till och med nöjd med cyklingen, yeey!

Idag ska jag tatuera mig. Jaha, hade för mycket fokus på måndag-tisdag så jag hade nästan glömt det. Men det ska bli kul :)
Ska även städa bilen, tvätta och träna ikväll med "tanterna" :) Blir nog bra de, behöver saker att tänka på, annars kan det mycket äl hända att en enda sak tar upp mycket tankar över dagen. Borde sluta tänka på det hela tiden, men jag varken vill eller kan. Hmm!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0