Rubrik i kubik!

Kommer aldrig på en sådan där klatshig rubrik som alla andra. Typiskt!
Jag har varit på vårdcentralen i förmiddags. Jag gillar inte vårdcentralen särskilt mycket. Inte längre i alla fall.
Dagen började illa redan tidigare, med en nödlösning som farbror polisen förmodligen inte skulle tycka om!
Hoppar över det ovesäntliga och tar det som en blåvit bil inte hade uppskattat. Passagerar dörren gick inte att få igen, jag var sen till sjukstugan, och löste detta med att snöra ur en fotbolls-sko och hade snöret i fast grepp, runt handtaget, så att inte dörren skulle flyga upp på vägen. De gick sådär. I högerkurvorna var det mycket svårt att ha kraft nog till detta samtidigt som jag skulle växla och se upp för andra bilar. Men I did it =D

Borde åka till akuten, funderar starkt på detta. Jag gillar inte vitklädda människor. Eller va, jo det kanske jag gör, men ingen som ska fråga hur jag mår när jag mår bra förutom missödet i halsen. Inte halsfluss, ingen feber ingenting va de ju. Men NÅGONTING ÄR DET!!!

Ne, off I go!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0