När en stjärna faller...

Fredag idag. Tjofuckingho!
Idag ska jag ha kul. Det är mitt enda måste idag. Hur, var och när, det får man se! Kul ska de bli :)
Känner mig inte riktigt hundra procent frisk, men det går nog över med en dusch och bra tankar.

Igår var det besök hos Elin. Stort kan man kalla det. Kanske ska börja kalla det slottet 2 eftersom Elins mor bor i slottet 1. Ja, så får det bli. Elin har även blivit tjock. Beror ju på att en bebis som skvalpar runt i hennes mage, gud så kul!
Fint hus, wienerbrööö och trevligt sällskap. Bra kväll! Tack och bock!

Har i alla fall tillbringat morgonen/förmiddagen vid Sandra. Vaknade ju 07.00(!) och var där 08.00. Det är någe seriöt fel på mig. Jag är ju inte ens morgonpigg. Vad händer!!!!
Kul var det i alla fall.

Nu ska jag dra!
Hoj
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0