Mysmongo, mormor och fyrhjuling

VAKNADE 12.00 idag. Eller ne, vakande till och med lite efter de! Herregud, de va sent. Det mest underliga var att Jämpa också vaknade då. Hon är ju morgonpigg och borde väl ha varit uppe tidigare kan man tycka.
Va ut med mysmojo en sväng sen bestämde vi oss för att kolla på film. Låg som två riksnötter i varsin soffa och kollade på she`s the man tills klockan var runt halv tre säkert. Camilla och barnen kom förbi, fika förtärdes och sen hörde vi ljudet av ett underbart fordon. Fyrhjuling även kallat.
Slängde på oss kläderna och gick ut. Johan och Ebba åkte fyrhjuling och BOB (alltså fastknuten i själva fordonet). Så himla kul såg de ut. Bestämde mig för att testa.
Johan körde inte lika sakta med mig på som med Ebba. Det gick så fort så jag fick lov att be Jenny hämta vantar och solbrillor så jag kunde se något :) Det gjorde jag inte ändå. Det immade igen efter vurpan.

Morgondagen ska alltså tillbringas utomhus OM de inte är påtok för kallt. Jämpa har dammat av sina miniskidor. Jag måste prova om det går att åka efter F-hjulingen. Det ska gå!!!
Hade tappat minnet tydligen. Trodde min snowboard var hos mormor, så vi tog oss ett besök där. Den va inte där, den är hos mamma. Men vi hittade diverse saker som skall bli mycket trevliga att ha på sig! Tack grandma´

Nu blir de film... Denna helg är en enda stor film. Har inte gjort mycket annat alls faktiskt.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0