Mångest!

Idag har jag mångest!!! Mest för att jag inte kan andas och inte kan träna fotboll ikväll. Det hade jag ju sett fram emot, men nej! Borde lägga mig och sova en stund, sov inte alls bra inatt!

Slutat rökt också, eller ett seriöst försök är vad jag håller på med nu. Kanske är bra att vara förkyld minsann, för jag är inte alls sugen på en cigg.

Helgen har varit alla tiders! Middagen i fredags vid Camilla var fantastiskt god det blev både fusk i spel och många goda skratt innan det bar av till Underbar.
I lördags var det nästa middag. På China, med mycket trevligt sällskap. Tackar innerligt de som var med. SOLO var ok, inte bättre, inte sämre! Så kan man säga :D

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0