Lyckligt...

Tisdag idag. Hunnit med ett ludvikabesök med Linda och Alicia imorse. Alicia, charmungen, skrattar så kul och skrynklar ihop ansiktet så mysigt så jag tappar nästan andan varje gång. Goa fina barn <3
Blir en myskväll hos ovannämnda Linda ikväll. God mat, lite vin och älskade vänner. Fii va trevligt!

Sitter hos Hanna nu, åkte hit efter vistelsen i ludvika. Fick mig kaffe. Hanna och Jämpa gick precis upp och skulle lasta ur massa hö till kusarna så jag och Ebba får lite kvalitetstid. Eller ja, hon ligger på golvet och tittar på prinsessan och grodan och jag skriver ju här :P Ska strax sluta och engagera mig lite i sötaste.

Barnen i mitt liv gör mig lycklig ända in i själen.

Över och ut

Adjö

Förresten så ska jag hälsa på Camilla "bästaste" kusin imorgon.. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0