...Hold me closer... before it´s to late!

Lördag...
Gårdagen var lugn, dagen blir lugn. En dag nästa vecka blir INTE lugn.. Jag och Camilla ska dricka oss rejält fulla för att dagen efter kunna sluta röka. Vi har haft detta projekt en gång förut, det gick bra ända tills det var dags för min födelsedag. Denna gång siktar vi högre. Det skall slutas, på riktigt!

Lekt mig svettig med Niko&Aleks på förmiddagen! Gillar dem skarpt, de är killarna i mitt liv de!

Ikväll blir de moviemys i skeppmora. Street dance är filmen som skall ses (igen) Jenny kommer tappa andan på samma sätt som jag gjorde. En skvätt tårar också. Yeey!

.... jag vill gifta mig. Ja, de vill jag. Vacker tillställning är det tycker jag!
Skulle passa bra som fru. Gillar att ge frukost på sängen, räcker de(?)


Nu ska jag analysera allt som pågår i huvudet. Man kan även undra om det någongång kan bli överfullt i ett huvud. I så fall ligger mitt illa till!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0