Endorfiner....

Det sprutar endorfiner om mig idag...Livsglädje på hög nivå!
Varit vid Camilla på förmiddagen. Hon visade sina kunskaper i modern dans, de var ett fantastiskt moment i mitt liv! Hon kan den där...!
Halvsprang över till den andra hälften av Camilla (Linda) och sitter där nu. Är barnvakt år Alicia, men hon sover så skönt så...


Igår tillbringades större delen av dygnets 24 timmar i skeppmora...Eller(?) Har nästan glömt var jag gjorde, men jag va iaf i gränges ett tag för lite ensamtid med Edwin. Mamma Sandra skulle hämta diverse saker överallt så jag lärde Edwin allt om innebandy. Kanoners!
Åkte tillbaka till Skeppmora efter de, boxades med Hanna, svettades som en apa, sen åkte jag till gränges igen. Camilla ville ha lite hjälp med skolan, men det blev icke som planerat. Vi gjorde allt annat utom att plugga, så kan de va!
OJ OJ OJ... glömde adrenalinrushen igår förmiddag. Johan tog fyrhjulingen, jag bob bakom. Jävlar va kul de är. Det är en liten risk när man åker på vägarna att man möter en bil, men de gjorde inte vi. Hoppas vi har lika tur nästa gång. Fart och vurpor. De är adrenalin de!!!

Glögg skulle jag vilja dricka ikväll... Kanske! Boxning först i alla fall.

Nu ska jag leka me Alicias leksaker innan hon vaknar :D

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0