Who says...

Måndag den 15 mars idag.
Ledig nu på kvällskvisten. Snön smälter. Jag har huvudvärk.

Imorrn ska jag iaf till civilisationen. Maja ska klippa sig halv tolv så jag ska alltså strosa runt SJÄLV i Gol. Det vettefan om jag gillar. Har man torgskräck så har man!
Ska försöka övervinna den hur som helst, för jag ska ju köpa både byxor och två par skor. Ett par glasögon också, det börjar bli för ljust här nu! Kanske hittar nå mer kul!
Har ju faktiskt redan bestämt vilka skor jag ska köpa så det lär ju inte ta långa stunden att shoppa för mig!
Byxor däremot, kan ta tid!
Sen blir det taxi tillbaka. Tänker inte sitta i Gol hela dagen. Det är ju mindre än Ludvika så det tar väl inte längre än några timmar att bli klar!
Ska fan äta ute också. Det va ett tag sen!

Adjö

...Och kan du förlåta, då börjar det om
en del får visst aldrig nog, du får väl bli som dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0