What´s in it for me...

You come and you go,
I´m happy about it,
so I got to know...


Idag är det 5 dagar tills vi klappar ihop hotellet. Gode gud så jag längtar!!!
På måndag blir det mer än en öl, i Beito!

Igår blev det dock en sådan där till kväll, med vin efter jobbet!
Martin kom in med champagne också, what to do liksom? tacka och ta emot!
Och en grogg på de... Lite lätt huvudvärk idag. Börjar smått gå över, vilket är bra för jag börjar jobba igen om en timme! 

Snön vräker ner så jag ser inte mer än 5 meter ut från fönstret. FUCK!

Nu ska jag lyssna klart  på min spellista, så jag blir åtminstone lite pepp inför kvällen!
Nämnde jag Johnny Depp förresten??? Han bor på hotellet iaf. Eller hans dubbelgångare. Sjukt lika.
En annons skulle se ut ungefär såhär:

En kille i 30-års åldern som gillar längdskidor. Vältränad, mörkhårig, bor i WALES som försörjer sig på att vara arkitekt. Lik johhny Depp, minus 10 år!

(Känner iaf två av mina vänner som skulle vilja se en bild nu. Därför skall jag försöka hinna ta en bild innan han och hans bror åker hem på torsdag)

Ne, en ciggarett och musik nu...

Adjö


Kommentarer
Postat av: Jenny och Camilla

Åh men skynda dig att ta ett kort då! Eller ännu bättre, be honom följa med oss hem!!

2010-03-31 @ 20:22:12
URL: http://[email protected]
Postat av: till mina bästisar :)

Haha... ja, ska försöka hinna med ett kort..han åker dock imorgon :)

2010-03-31 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0