Vågar jag be dig att stanna, får jag höra din röst!

Helgen är över. Tack! Nu är det 10 gäster på hotellet. Lagom om någon frågar mig :)

Bella och Yaiza har tillbringat helgen här. Det har varit trevligt, har dock jobbat nästan hela tiden...
Igår blev det dock några öl efter jobbet. Martin och Elin skulle till bror Martin (Morten) och skåla in den nurenoverade hyttan. Då blev vi hotellvakter/bartenders. Maja slängde ihop några gin&tonic till några gäster och vi andra drack några öl.
Drack tre öl och likförbannat så blev jag seg idag. Vi hoppade därför över några rum idag.

Två veckor till påsk nu. Lite dåligt med bokningar här då, så feel free to come över påsken alla bekanta :)

Ledig tisdag OCH onsdag denna vecka. Kanoners! Ska hitta på något ruggit kul då...Haha! Om det bara fanns något...

Sugen på chips. Har kvar från mors besök så det kan hända att det blir någe gött till kvällen!
Nu ska jag iaf gå och äta det som är kvar från gästerna... Usch va illa det lät, men jag ska ju inte slicka deras tallrikar direkt!

Adjö

Hon är inte nåt man får
Hon är något man förtjänar



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men ta reda på vad det kostar då så kommer vi garanterat :)

2010-03-22 @ 20:40:09
Postat av: Svar

Det kostar typ 300 natten, med frukost och middag..

2010-03-23 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0