Snor...

Ja, fulla näsan av snor har jag... Ingen huvudvärk idag, tjoho!
Slutade nyss jobba, ska försöka vila en sväng strax, börjar halvsju igen!
Elin började dagen med att säga att det var lite mindre gäster än igår, haha! Hon avslutade precis innan jag slutade och sa att det var lika många! Fan va kul...
Önskar mig 14 mars nu, då åker de flesta hem och det blir lugnt och skönt igen!

Imorrn kommer Mamma hit och hälsar på, det blir ju trevligt. Ska käka middag med dem imorgon. Ja, Lars-Åke aka. Kabbe ska också följa med såklart! Sen är jag minsann ledig på måndags dagen också. Kanon, hoppas detta väder är lika bra. Har varit en miljon grader idag. Det kändes iaf så när jag stog i matsalen och dukade upp till de 76 gästerna.

Aha, en månad exakt tills de klappar ihop för vintern. Tro icke att jag slutar då inte. Då blir de grundvask av varenda rum. Det ska bli sådär kul!
KOmmer iaf hem den 19 eller 20 april :)
Hoppas mina kära parters in crime kan komma upp hämta mig då! Annars är det bara till att börja gå!

Ne, ett tuggummi och lite vila får det bli...

Adjö

Och GRATTIS Ebba som fyller tre år idag... Ska köpa nå fint te dig när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0