Mamma, tyskar, jobb och sol!

Denna vecka har bestått av de fyra sakerna. Mamma var här. Söndag till tisdag. Det va trevligt.
Åt middag, drack några öl, spelade biljard och åkte bob! Fort gick de för nu är det ju helt plötsligt fredag!
En av två helvetesdagar här. Fredagar och söndagar... INTE kul!
Längtar tills söndag halv sju när jag ska servera endast 34 gäster. Det var ett tag sedan det var så lite. Idag är det däremot 70 st. Fy! Tyskar och barn, nej tack!

Nu är det snart april, veckorna går swiiiisshhhh! Är ju bara 5 veckor kvar här nu. Sen då???
Ja, granliden i sommar. Även planerat massa festligheter till sommaren. Ska få med mig Jämpa och Camilla på P&L. Projekt ett. Sen skall det besökas, helst både grönan och liseberg. Projekt två. Pride måste klämmas in också. Projekt tre. Hoppas bara jag är ledig så mycket som möjligt i sommar. Jag gillar att vara ledig. Jag hatar att jobba!
Jämpa, Malin och förhoppningsvis Johanna ska hämta mig, och kanske Maja, här också. Det blir en trevlig sak som händer... Bilfärden hem ser jag faktiskt fram emot! På tal om det så lär jag höra med fader om han vill låna ut sin bil till jäntorna så de har ett fordon. Annars kan de gärna få cykla...

Solen skiner och tittar jag ut så ser jag hurtiga längdskidåkare överallt. Jag ligger som ett slött djur i sängen och är trött... Måste börja träna ordentligt. Kanske får bli nästa vecka när de hurtiga beger sig hem till Berlin eller vafan de nu bor.

Adjö...
Hr jag sagt att jag gillar björkås, längtar dit. Där är det mysigt bland alla hus, man kan gå runt lite varsomhelst och ändå är det kul. Jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. loser :)

2010-03-13 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0