I väntan på vår...

Jag väntar och väntar och väntar och vad händer när jag slår upp mina grön-bruna-melerade ögon...Jo, det snöar! På två av tre dagar nu har det vräkt ner snö. Vafan! Häromdagen var det ju på väg att bli vår. Jag både såg och kände det! Fan!

Jag och Maja tänkte ju ta en längdskida och susa ut idag. Tackar vänligt men bestämt nej i detta väder! Får bli en film dag med städning emellan! Det är alltså 12 gäster idag så vi är lediga båda två!
Ida ska dock åka hem snart, då blir det mer jobb i alla fall! Gillar pengar men hatar att jobba, det går inte riktigt hand i hand kan man tycka...

23 Mars... Om en månad har jag till och med kommit till rätta hemma. Sjukt! Undrar om det egentligen hänt nåt hemma, eller om det är som vanligt. Samma! Jag hoppas på det sistnämnda :)

Nu ska jag lyssna vidare på Lisa... Fina texter, fina melodier och fina tankar!

Adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0