Ahh, you loose if you don´t try...

Idag har jag inte gjort mycket...... alls!

Jobbat i några timmar, va lite trött så vi bestämde att vi bara orkade jobba till halv två.  Sådär är de!

Nu har det snöat hela dagen igen. Jag gillar inte detta någe mer nu... Det räcker. Tack och bock för all snö men enough is enough.... Och nu är det enough! Ska faktiskt grilla vid Jämpa när jag kommer hem. Då kan det ju inte va snö... Ge dig nu moder jord!

Nästa söndag stänger hotellet också... Det går fort. Det innebär att vi ska till Beito nästa måndag. Ojoj, trevligt.. får ta det lilla lugna med alkoholen bara.

Nee, fan va trökiga inlägg känner jag. Men jag vet inte vad jag ska skriva..

Adjö

Om man helt plötsligt beslutar sig för något,
Säg det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0