Rubriker är överskattat!

Krogen är överskattad.

Jag tycker så mycket, ska sluta tycka...
Jag gillar så mycket, ska sluta gilla...

Det finns saker man inte borde, och borde! Jag ska sluta med att göra båda! Finns saker att tänka på, minnen kan man säga. Tanken slog mig att minnen är jobbiga de med. Man ska inte tänka alls, man kan ju inte hoppas, det blir aldrig som man vill ända. Det finns människor också, som lovar saker, men helt plötsligt tar tillbaka allt man lovat. Dubbelmoral är en annan sak jag inte tycker om. Alls!

Ne, jag vill inte vara med mig själv nå mer. Jag är trött på mig. Mitt beteende ibland... Säger helt emot mig själv!

Ha en kul lördag!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0