Gay... Hur gör man?

Diskussion med Johan..

Johan: Hur gör man, man kan ju inte gå fram till någon på krogen och fråga om dom är sugen på fitta!?
Jag: Nej, men idiot. Går du fram till en tjej på krogen och frågar om dom är sugna på kuk?
Johan: Ne, men är du med i typ match.com eller nå?
Jag: Ne, varför ska jag vara det?
Johan: Men det måste ju vara svårt när typ max 5% på krogen är gay...
Jag: Ja, det är svårt....PUNKT!

Haha... sitter som ovantalat vid Johan och Hanna och diskuterar. Nu är vi inne på bögar. Johan tror det är lättare med tjejer... Han är för  rolig!
Ska snart få kaffe i alla fall. Hanna och Ebba dyker nog snart upp efter vistelsen vid mamma/mormor Marina.
Jenny kanske också för den delen. Hon ska skriva klart sin tenta, sen har hon sommarlov i några veckor.

Kaffe nu!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0