Wow

Jaha. Första natten här. Sov sådär bra. Eller nej, sov inte bra alls faktiskt. Varmt och för stor kudde skyller jag på. Gillar inte duntäcke ju, får fråga idag om det finns något annat :)
Gårdagskvällen var en underlig kväll må jag säga. Vi hade förberett oss på att få hämta mat i köket och gå ner till vårat ställe och värma på eller nå.
Nee, då kommer vi till spisesalen (matsalen) och hon säger varsågoda och sitt här. VA? med gästerna, fast på andra sidan, blev vi serverade fyrarätters middag. Hallå där, detta va något vi skämtade om på vägen hit. "Haha, vi kanske får middag i stora matsalen ikväll, och vi kanske får va lediga imorgon" Det är ju sant. Vi är lediga idag. Ska gå och kolla vart jag och min snöbräda skall tillbringa mycket tid tillsammans...

Ne, nu ska vi gå och äta frukost, sen lär jag färga håret för nu är det illa.

Men ska jag falla, jag då ska det finnas tid att falla fritt

Adjö


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mycket fin låt! :)

2010-01-24 @ 19:23:02
Postat av: Jämpa

Halleleluja föt ditt bloggande! Jag ska fixa designen om det så är det sista jag gör! :D Keep up the good work! Vi saknar ditt vansinne här hemma all ready! Piss och kräka

2010-01-25 @ 12:27:20
URL: http://jaempa.blogg.se/
Postat av: Jämpa igen

Ps. Kom i håg att skriva i kvällsboken också! och när ni kommer hem kommer jag väga 35 kilo och vara en gitarrgud! .Ds

2010-01-25 @ 12:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0