Wow, jag har fått en mugg!

Ja, snällaste Johanna har köpt mig en alldeles egen termomugg. Man skall ha kaffe i den. Eller, jag ska ha kaffe i den. Till exempel när man ska på roadtrip. Åh, vilken perfekt sak. Jag gillar den! Har tillbringat större delen av dagen med Johanna. Jag menar det seriöst. Klockan 07.15 hämtade jag henne på KB där det bar av mot ludvika sjukhus. Man ska tydligen, när man blir gammal, kolla om man håller på att få cancer. Själva "undersökningen" va över på ett kick och jag va nöjd som få. Då åkte vi hem igen. Eller en snabbsväng och hämtade mamma och åkte vidare mot grandma´. Skulle tydligen hämta upp diverse saker som jag så himla prompt måste ha med mig till Norge.! 4 dagar kvar nu! Jämpa ringde och ville ha sällskap till Ludervika för diverse sakhandlingar till "stugan". Det tog några timmar, men som sagt, fick mig ju en fin "kaffe-termos-mugg" :) Ikväll kommer Jojje hit också. Jämpa till tillbringa två dagar i den stora staden Falun för plugg och dylikt. Mysmongot får mer än gärna vara här, för både mig och mor. Då kan jag få ta ett propert adjö av jycken också. Han är ju på topplistan av saker jag kommer att sakna! Sen är det torsdag, gillar denna torsdag. Den känns bra. Hoppas den blir bra(?) Ne, nu lär jag vila klart. Hann knappt somna innan mor gormade att maten va klar. Sen lär jag väl packa antar jag. Vart börjar man? vad skall medtagas? Ah, det ordnar sig! Först kaffe :) Lyssnade på en fin bit idag, glömde bort vilken så egentligen va det ju oviktigt! Adjö. Om ni förresten undrar varför det blev så konstigt skrivet så råkade jag trycka på någon knapp och hittar den inte igen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag måste nog påpeka att Ja de blev ju lite ihopsmockat och rörigt utan styckeindelning ;D

2010-01-20 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0