Wiiho!

Bästaste Jämpa har fixat en ny header till mig, eftersom jag själv är helt okapabel till sådana saker :) Tack!

Vaknat, ätit och varit ute på promenad. En snabb promenad med Annice. Alltså inte snabb som kort utan snabb som fort och jobbig! Min kondition är inte riktigt vad den borde, får ju skärpa till mig faktiskt! Får nog ta en till vända sen. Är ju så in i helvete jobbigt bara. Uppförsbackarna är ju sådär kul här på fjället.

Ska jobba ikväll också. Borde vara nervös, men ne. Orkar inte lägga energi på något som förmodligen i alla fall kommer sluta med katastrof! De får jag ta då helt enkelt!!!

Ne, nu ska jag träna lite tänkte jag och äta en mandarin...

Adjö

Du måste ha missbedömt avstånden
du måste ha blandat ihop mig med nån
Vad du än missbedömt
Hur du än...
Blanda det längre och närmre och kom


Kommentarer
Postat av: J

Haha träna? Hur då? Framför datorn eller? ;)

2010-01-29 @ 14:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0