Oväntat!!

Ja, såg minsann på FB att Carro skulle till Norge här om dagen. Skrev och frågade vart hon skulle, och tro på fan, hon ska vara typ 40 minuter härifrån. Det är sjukt, men detta land verkar vara mycket litet ibland! Då lär det ju hinnas med en träff eller två!

Jobbade själv idag/imorse. Grejjade allt efter frukosten och städade de få rum som var idag. Inga avresor iaf så de va ju lätt städning!

Skulle varit ut och gått också, men det blev inge idag. Slutade runt halv två, då blev de läsning. Sen skulle vi ju äta halv fyra, sen va det mörkt! Ah, dåliga ursäkter för att inte göra något, men men! Får ta igen de imorgon istället! Tränat magen har ju ju gjort iaf, har ju träningsvärk varje dag!
 
Fick en bild på Johans lille pojk idag. Brukar i ärlighetens namn inte tycka att bebisar är söta, men han var det. Jätte söt till och med! Måste be Johan att hålla mig uppdaterad under dessa veckor, minst en bild i veckan!

Ahh, just ja. För er som inte trodde att jag skulle åka längdskidor här, skall jag bevisa motsatsen. Det finns till och med att låna. Ska ta kort när jag glider fram i spåren så ska ni få äta upp att ni hånas i förväg :)

Ahh, en sak till! För er som inte vet det, har jag köpt den exakta storleken på både serverings skjorta och byxor, detta innebär att det ser sådär ut just nu. Tänkte ju att jag skulle tappa några överflödiga, så de skulle se bra ut, men innan de då???? Hur tänkte jag där undrar jag nu!? 
 
Jaha, torsdagskväll nu då!! Blir liggandes här tills Maja slutar kan jag tro. Om jag inte tar mig för att dammsuger en sväng. Så mycket kan jag väl göra när Maja hade varit så snäll och plockat ordning när jag kom hem. Ja, så får de bli!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0