Ola-byxor, ola-jacka eller ola-väst!

Ja, man säger alltså Ola-byxor till jeans...detta medför en sjujävla massa skratt mellan svenskar och norskar! Frågade om man sa ola-väst till jeans-väst....man gör det! Detta gör denna roliga konversation mellan länderna ännu mer festlig! Ah!

Började jobba idag...eller ne, vi gick igenom allt.. var allt finns och hur man gör det. Mer än så gjorde jag faktiskt inte idag. Jo, dammsög salongerna åt Annice, så slapp hon stå och visa hur man dammsuger, vore ju mest pinsamt för henne. Hon visade Maja hur man ska duka och jag dammsög. Bra uppdelning. Imorgon börjas de klockan 10.00...Haha. Jag klagar inte. Ska tydligen vara lugnt de första två veckorna, sen blir de fullt pådrag resten av vintern!

Vi bor ju, som sagt, betydligt bättre än sist i Beito. Pratat lite mer med en av tjejerna också. Det är alltså Annice (tror hon stavar så).. en 19-åring från västerås. Den andra heter Ida, men hon tillbringar mycket tid vid sitt ex i Gol tydligen. Får väl bekanta oss mer med Annice då, men det blir nog inga problem.

Har fruktansvärd träningsvärk vill jag bara påpeka till alla som läser detta, får jag som jag vill så ska jag ha det de tre nästa månaderna också! Imorgon ska jag köra ett idiot pass tänkte jag. Ett sådant i veckan borde bli bra, så kör jag normalt de andra dagarna :)

Ne, lite te nu kanske! Sen kanske man ska börja läsa en bok... Men för i helvete, jag hör ju själv att det inet låter som mig, men men! Ska de va ändring så ska de! All in eller ingenting. Får ta igen de förlorade sakerna när jag kommer hem :)

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0