Lördagskväll!

Ja, idag är de lördagskväll! Det firar jag med ett äpple och Melissa Horn. Jobbar dubbelt imorgon så jag lär väl vara pigg.
Träningsvärk har jag fått också. Denna dag sitter det mest i armarna och magen... Kan lätt bli så efter att ha irrat runt på hotellet med städsakerna i högsta hugg. Blev lite mer timmar idag också, eftersom frukostgästerna behagade att sitta en timme efter frukoststängning...
Slutade runt tre, då var det nästan bara till att gå hem och byta om och gå tillbaka till matsalen eftersom maten serveras halv fyra. Kyckling idag. Gott som faen!
Sen blev de promenad. Denna dag var faktiskt både Maja och Ida me. Inte bara jag och Annice. De två förstnämnda gick dock inte i det tempo som jag och A. ville, så de slutade med att vi gick själva i alla fall!

Ne, om man skulle röka kanske (har nästan slutat) men jag har inte så mycket annat för mig eftersom alla jobbar för tillfället. Hm, vi får se. Kanske väntar. Ska in sen i alla fall. Slut på både bröd och pålägg och frukt. Får gå upp och shoppa loss i kylen i köket helt enkelt! Haha, gratis givetvis!

Fan vilka tråkiga inlägg förresten.. Ska skärpa te mig!

Martins (chefens) bror va här idag.. Jävlar va lika dom är. Kommer säkert ske någon form av pinsamheter i vinter. Ser ju inte skillnad alls nästan!

Adjö

När jag kommer hem tänker jag bo i en soffa... eller säng och leva på vatten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0