Hur ska det gå?

Ah, skulle verkligen behöva börja packa, men var är motivationen tro. Inte i detta rum i alla fall. Har börjat men slutar lika fort igen. Vet inte vad som ska med och inte med. ÅH! Nu kom Johanna hit. Trevligt! Ska nog sätta på lite kaffe. De va ett tag sen nu :) Börjar bli sugen på nå gott, typ en bulle! Men ne, nu lär jag ge mig! Ni ska få se på fan när jag dyker upp i vår. Hoppas ni inte känner igen mig ens :) Lite nervös för jobbet har jag börjat bli också. INTE KUL. Men det går nog bra. Hoppas att det blir någon form av mjukstart så vi är lediga på söndagen också. Haha, in my dreams! Ne, om jag skulle kika in och packa en till tröja eller två. Vet seriöst inte vad jag ska ta med. Aja, senare problem antar jag! ...och vad du än gör med mig nu, och vad du än försöker säga nu, så får du mig ändå! Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0