Hej svejs va?

Ne, nu ska jag skärpa mig på bloggfronten! OM Jämpa bara kunde fixa till headern så...

Nytt år. 2010, det känns bra! Då får man börja om på nytt har jag hört. Vad är det egentligen man ska börja om med? Att göra samma sak som förra året? Jag vet inte, men det känns som att detta år kommer bli ungefär lika bra som förra.
Norge va ju kul förra året varför skulle de inte bli de nu. Åker nästa lördag. Bye bye Bärge, syns till våren! Nu är det dock nytt ställe, nya människor och ett nytt jobb att lära sig. Det ska nog ordna sig. Maja och jag brukar klara det mesta.
Sen kom våren ja, då åkte jag ju till tunisien förra året. Det va varmt i två veckor kan jag säga!
Sommaren bjöd på mycke spännande saker. Jobbade lite gjorde jg ju också, lagom faktiskt! Mycket skratt, fest och älskade kompisar! Det kommer förövrigt bli de mest jobbiga att lämna. Mina älskade vänner och alla underbara ungar. Åh!
Hösten tillbringade jag ju en månad i spanien så man kan ju inte klaga. Casa de Barbara kan vara det bästa. Åker nog dit åtminstone en gång detta år också :)
Sen blev de snö!!!! Usch, INTE kul.. men under juletiden hände det mycket trevligt! Bästa på länge :)

Hmm..nytt år!

Jämpa har köpt sig ett mansion också. En hus i skeppmora som är på vippen att bli klart i dagarna. Jag ska dit snart och måla klart toadörren som jag började med igår. Det blev mycket kaffe igår och mycket gjort också för den delen. Längtar tills hennes hus är klart och hon kan bo där. Bra gjort Nennniiii!!!
På lördag skall det invigas med en liten fest är det tänkt. Ooo så kul. VVV på SOLO efter förfesten. Kan bli spännande.
Idag ska jag till min far klockan 18.00! Mat ska ätas och presenter utdelas, för jag har ju minsann fyllt år också. MIN dag va i måndags och jag tackar för alla presenter. Det konstiga är att jag blev yngre. Alla andra blir tydligen äldre, men dock inte jag! Lustigt!

Ne, sitter och lyssnar på en fin bit. En mycket bra version av en mycket fin bit. "lalala....I´m just a small town girl" Kommer att tänka på så mycket under denna vackra låt.

Ne, återgå till något vettigt vore väl smart. En dusch kanske....om jag orkar!!

På återseende, snart!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0