Forever thinking about things...

När blir man filosof? Man skulle nästan kunna säga att jag är det! Jag tänker och tänker och tänker på saker som man inte i normala fall tänker på. Imorse till exempel, tänkte jag på cd-skivor. Alltså sjävla konstruktionen av dem. Varför och hur kom någon på detta smarta fenomen. Det vill jag veta! Nu, idag helst!

A, helgen är slut igen. Blev en trevlig "sista helgen med gänget"! Fredagen tillbringades dock hos far på björkås. Broder och Case va där också. Trevlig kväll med en iskall öl eller två!
I lördags blev det någon sorts inofficiell inflyttningsfest i Jennys mansion. Åh, kommer sakna det lilla huset i skeppmora när Norge resan snart är ett faktum.
Kommer sakna massa saker. Typ jennys pulverkaffe som blivit någon sorts favorit! Ja, jag kommer ju sakna massa människor också och alla trevliga saker man gör med de bästaste. Men men, det är ju bara tre månader. Det går väl fort..eller?

Ne, nu lär jag kolla läget på potatisen i köket. Sen ska jag nog bädda ner mig framför en film. Eller så lånar jag en bil och gör något kul. Kan komma på massa saker bara sådär. Jenny ska nog till Skeppmora snart också. Kanske! Det kan man ju inte missa. Måste ju tillbringa mycket tid där nu så jag inte glömmer bort vart det ligger!!!

Det gör ont förresten. Bredvid ögat!

Ska snart börja använda norska telefonkortet också. Tänk på de ni som hade tänkt att höra av er när jag inte längre är i denna by!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0