Fjäll, Norge och en sjujävla bilresa...

Jaha, hör sitter jag... på norska fjället och har precis grejjat internet på rummet! Älska detta rum. Nu gör jag nog det för att jag vet vilket helvete det var att bo i källaren i beito! Men detta rum är över all förväntan i alla fall! Egen toalett och dusch finns det, det hör ju inte till vanligheten i kollektivboenden. Man kanske inte kan kalla detta kollektiv boende. Jag och Maja bor i ett rum, och två andra tjejer bor i ett annat rum. Delat kök! Har inte hunnit träffat dom andra tjejerna än! Blir väl till middagen som serveras 19.00 idag :)
Imorgon ska vi tydligen få ta det lugnt. Gå runt och kolla lite och bara vara!!! Tänkte dra med Maja och kolla vart utförsbacken är, för det fanns minsann. 10 minuters promenad bara... Wiiiii

Ahhh... bilresan va sådär kul. Sov iofs ganska länge där på morgonkvisten. Vaknade runt kvart över åtta och somnade nästan lika fort igen!

Nee, om man skulle packa upp lite kanske. Maja har redan börjat. Hon är snart klar. Jag har inte börjat än, som vanligt! Sen blir det nog en film innan middagen. Trivsam lördag i norska fjället kan man kanske säga.!

Köp en keyboard, det låter fint och är en bra sak :p

Adjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska fan ha den där jävla keyboarden! :D ska spela för dig då. kanske innan 25 till och med. Have a good time in the backe. bryt inga ben tack!

2010-01-24 @ 13:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0