When I grow up...

Ny dag, ny möjligheter...
Ne, jobbat hela dagen och tänker fortsätta 18.30, så idag är det nog rätt kört med möjligheter!
Imorgon däremot är jag ledig. Kanske blir en sväng till Gol om jag har fått lön... Annars blir det nog en skotertur om vädret håller i sig.

Haha, det gick ungefär lika bra för Annice och Tom (pojkvän) på längskidor som för mig. Annice hade blivit sur på Tom för att han inte kunde bromsa och körde rakt in i henne... Tur att man inte känner sig totalt talanglös på skidorna... Får ge mig på ett andra försök någon dag. Då ska jag va proffs..

Trökigt inlägg jag vet, men va fan det händer ju inte mycket på fjället direkt!!!

Adjö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0