Snowstorm!

Mmm.. snöstorm när jag vaknade... sådär kul! Gick upp på hotellet, tog en mandarin, sen fick vi skjuts till bussen!
Blev en kalas kul dag i Beito. Tog, dock, två timmar att åka men det gjorde inte mycket.!
Kom till beito, raka vägen till mitt gamla jobb och åt mat. Naturligtvis öl till :) Efter en halvtimme, isch, hörde jag min gamla boss i bakgrunden... en annan anställd hade ringt och sagt att vi var där, då tog hon minsann tillfället i akt och surprise så va hon där.. I kind of love Berit. Tog en cigg, i smygrummet, och blev bjudna på lite öl.. som vanligt med andra ord!!!
Gick till Arnolds efter Jotun... tog en öl eller två där med. Frank jobbade. Hade, för första gången, ett normalt samtal med killen. Trevligt!
Sen blev de buss igen. Fick vänta i Fagernes en timme, men där stötte vi på Irene, helt random! Kul!

Ahh..sitter på rummet nu iaf. Martin hämtade oss vid bussen! HAHA... Tänk er, alla som vet, att åka på björkallén i grängesberg i 110 km/h...ungefär så var det.. men i snöstorm och fruktansvärt haltväglag.. fantastiskt kul!
Nästa gång behöver han ju faktiskt inte hämta oss, eftersom han så snällt erbjöd sig att låna ut en skoter om vi skulle med bussen... bara att ställa den bredvid vägen så är det lugnt.. OK!!!!!


Ne.. en dusch och lite mat kanske.. lite susigt! Ska ju börja nio imorgon så behöver nog vila en stund!!

Adjö

Om jag kunde skulle jag flyga, om jag kunde skulle jag verkligen göra det nu...Jag väntar, i vanlig ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0