Servering...

Ja...
Ska och jobba snart, igen! Annars händer inte så mycket. Imorgon kväll är jag ledig, skönt! Känner på mig att dagen imorgon kommer att vara ett helvete. Mycket att göra!
Räknar ner dagarna tills nästa söndag. Då kommer kära mor på besök. De ska bli trevligt! Snart slut på februari också. Kanon...

Funderar starkt på att köpa en moppe i sommar! Skönt skulle det vara. Får se om tankarna blir till handling!
Har ju prio ett när jag kommer hem, hoppas det inte blir mer än några tusen i alla fall!

Har setat på Annice och Idas rum hela eftermiddagen, börjar kolla på Vampire diares. Bra serie. Inte som Buffy, men men!

Ne... Adjö


Kommentarer
Postat av: J

Haha du kan köpa min moped och glida runt på i sommar ;)

2010-02-25 @ 21:17:58
Postat av: Anonym

Fan angelica.. Nu har det varit ont om brev här på the big B! Inte en jävel som kommer och lånar telefonen heller. Inga katter strosar heller runt knutarna. Nu får du komma hem.

2010-02-25 @ 23:03:25
Postat av: Johanna

Jag vill också hälsa på!! Och vad är prio ett? Jag fattade inte :)

2010-02-27 @ 23:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0