Martin, den lilla bocken :)

Haha... Ne, nu va jag elak. Men han har faktiskt varit tillsammans med Tone..väder Tone i sverige. Fränt eller inte, det avgör ni! Jag tycker det va det iaf!!!

Jaha, snön vräker ner och jag håller mig inomhus. Ledig är jag också. Lite mindre kyligt iaf. Igår var de 21 minus grader, men likförbannat fick jag en isglass av Martin efter maten som jag prompt skulle äta ute. Inte hade jag någon jacka heller. Kände mig som en isglass till slut...

Blev några glas vin i förrgår, inte mer än några stycken, för jag jobbade igår. Men vi hade de trevligt, jag Maja och annice. Ida var i Gol och missade några trevliga skratt.
Snart är iaf de värsta veckorna över, lite för mycket folk för min smak nu. Mest danskar(!) och britter. Det är verkligen inte kul att presentera menyn på engelska. Känner mig som en tredjeklassare som försöker sig på ord som jag inte behärskar. Illa!

Ne, lite spikmatta nu och en dusch.

ADJÖ

Snart är det april, jag längtar!
Längtar efter en trevlig fest med mina vänner
Längtar efter sommar
Längtar efter björkås
Längtar efter midsommar
Längtar efter en bra match på vallen
Längtar efter Jojje
Längtar efter barnen
Längtar efter att träffa alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa, snart är det minsann April hörru Ankers! Det är tomt utan dig, vi vill nog ha hem dig allihopa nu :)

2010-02-23 @ 13:00:16
URL: http://soderlundmalin.blogg.se/
Postat av: Till Malin

Det är tomt utan er också..hemskt tomt ju!!! Men nu är det fan snart april... Du tänker väl följa med och hämta mig?

2010-02-23 @ 18:02:11
Postat av: Malin igen

Men självklart tänker jag följa med, aldrig att jag missar det! :)

2010-02-23 @ 20:32:15
Postat av: Johanna

Jag ska ju också med, hur ska vi lösa detta`? :)

2010-02-23 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0