korta inlägg och danska kändisar!

Tänkte att jag skulle skriva ett långt inlägg idag, men jag hinner inte. Slutade fyra, hem och däckade i sängen, vaknade 17.50 för att hetsa in på toaletten och skynda mig för att bli klar tills 18.30. Resultatet blev detta, orkade inte anstränga mig alls idag för att se anständig ut! Trött som ett as ska jag alltså servera idag. Har en känsla av att jag kommer somna som ett barn ikväll, så inlägget blir detta för denna gång!

Idag har  det åkt massa folk. Bland annat en väldigt känd dansk program ledare. I hennes sällskap fanns också (inte så fancy, men wtf) frugan till trummisen i Michael learns to rock... Jaha tänker ni kanske, men jag tyckte det va kul iaf.
Kommit massa mer folk också, får se va det är då... Hoppas på norskar, gillar inte att presentera menyer på engelska eller fruktansvärt dåliga försök till danska.. Ne norskar tack!

Ingen tid nu. börjar om 12 minuter... ojoj!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaa

Haha.. Michael Learns To Rock! FAN VA COOLT! Kult, skulle jag vilja säga..

2010-02-22 @ 21:24:21
Postat av: A

TJOHOO....förstod att du kanske va den enda på jorden som skulle tycka att det va coolt Johanna. Vi har ju faktiskt haft Michael learns to rock som samtalsämne ett antal gånger :)

2010-02-23 @ 11:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0