If you´re a bird, I´m a bird...

Ont i fötterna, ont i ryggen, inga cigg, hungrig, måste träna, måste vila...
Hör ni hur mycket det är nu... Det är mycket nu!

Ledig ikväll i alla fall. Skönt! Blev en lång dag igår och blir förmodligen en lika lång dag imorgon... så jag passar på att vila idag. Händer inte så mycket här i krokarna faktiskt, några gäster har åkt och några har kommit. Det är nog ungefär det som hänt idag i stort sett!
Ska väl snart gå upp och titta om det finns nå gott att smaska i sig... med gott så menar jag en mandarin eller ett äpple. Finns inte så mycket annat till hands här så det får duga. Kanske lite glass, vore inte alls dumt faktiskt!

Ahh.. vette fan va jag ska skriva faktiskt, så jag struntar i det..

Adjö

Vinter är nog det värsta jag vet förresten. Håller med Jämpa totalt från och med 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0