Hello Sweden ...

Fick nyss ett samtal från en något alkoholpåverkad Jämpa. Inte så full men det hördes hur kul det är. Själv ligger jag i sängen, gör ingenting och väntar på april!  Men jag är inte bitter. Hoppas hon och de andra får en kanon trevlig kväll.
Jag ska snart sova, mycket-att-göra-dag-på-jobbet-imorgon!

Hörde att det var ungefär lika kul väder hemma som här. Snöstormshelvete. Tror, seriöst, inte att vi kommer komma ut imorgon. Dörren gick precis att få upp för ett tag sen, så imorgon blir det nog ett helvete.
Skulle ha jobbat ikväl l, men Maja jobbar åt mig. Jag ska ta en dag åt henne i veckan. Gillar att jobba på dagen, så är det klart sen... plus att jag inte är gjord för att servera. Vara trevlig, anbefalla vin, hälla upp vin...NEJ TACK!
Jaha...

Blir nog iaf hemma i sommar, inge Norge inte. Ska nog jobba halvtid på granliden. Lagom :) Känner på mig att denna sommar kommer bli något utöver det vanliga. Vet inte varför, men det känns så..

Ne, enough...
Mandarin, mandlar och russin i små mängder skall jag äta nu..

Adjö

Kommentarer
Postat av: jämpa

anbefalla? är det norska eller finsvenska. Igår var skitkul...du skulle vart hemma! där ser du! Heja för i sommar...jag känner också på mig att den kommer bli bra. fast jag ska jobba heltid!

2010-02-21 @ 12:38:12
URL: http://jaempa.blogg.se/
Postat av: Till Jämpa

Åhh.. detta är svaret! Ja, jag skulle varit hemma... nu får de fan bli april...

Anbefalla... ahh, inte fan vet jag. Man säger det på norska iaf!!

2010-02-21 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0