En...Två... Tre...

Idag har jag varit här i tre veckor. Herregud, tre veckor är länge! Om det går såhär fort är jag ju snart hemma juh, lagom till sista april (något fööre kanske), vilket innebär att pappa fyller år och massa brasor tänds. Trevligt!

Igår må ni tro, hände det något konstigt. Jag såg en jätte. Alltså en riktig typ bergs jätte. Till råga på allt så såg jag han inte bara, jag serverade honom. Han va så stor, skojar inte om han var över 2.30 lång och kanske 1 meter bred. Långt grått hår och långt grått skägg. PRECIS som hämtad ur en film. Jag blev rädd! Nådde på inga vilkors vis fram och servera han, eftersom han lära sitta två meter ut ifrån bordet föt att få plats. Lite obehagligt var det allt!

Mmm, sista lediga dagen idag, på länge. Nu börjar de helevetes ferieveckorna, FÖR DANSKARNA OCH TYSKARNA, som så gärna vill komma hit. Kan varken danska eller tyska... Det blir engelska så de fattar!

Kanske ska gå upp nu... Börjar bli lite hungrig! Önskar mig en Hasse-burgare tack, om någon har vägarna förbi..

Solfan skiner också, och jag har lovat att motionera med Annice... får försöka undvika henne så jag slipper :) Mår inte riktigt tipp topp idag!

Ahh
Adjö


Kommentarer
Postat av: Jämpers

Om jag inte hade haft så mycket på schemat så hade jag svängt förbi med en hasseburger åt dig. Men som sagt, det är mycket nu!

2010-02-13 @ 13:06:55
URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0