Aass pilsner och sol!

Ja, ledig idag. Har suttit ute, i solskenet, och druckit några öl. Det fortsätter inomhus just för tillfället... Det va riktigt gott idag vill jag lova. Kanske, KANSKE, blir en lite shot senare!
Jag, Maja och Annice tog oss alltså en varsin solstol och fårfäll och satt oss utanför vårat hus, med en iskall öl och en cigg. Kan möjligtvis ha varit det skönaste jag har gjort på väldigt länge.
Några danska hotellgäster åkte förbi på sina längdskidor och blev nog en smula avundsjuka kan jag tänka mig!

Nu har vi dock förflyttat oss inomhus, med en öl i handen givetvis :)

Ne, kort inlägg denna gång. Lägger in en bild ist...





Hon har ett sätt...


Adjö



Kommentarer
Postat av: Världens bästa Johanna ;)

Som får alla män!? Hmmmm..... ;)

2010-02-02 @ 22:52:14
URL: http://johannaerikssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0