Tomte tass och trollkarlens lärling...

Har tillbringat aftonen hos Bruset/Larssons... Dom är inte hemma. Jag och Jenny och Ebba har haft filmkväll. Hyrde Tomte tass till Ebba, de slutade med att hon gick och la sig efter halva och vi tittade klart... Gud vilken vacker julsaga, gillar inte dubbat dock, men lillplutten fattar ju inte engelska :D Vi satt på engelska när hon somnade :D
Sen ska ni får höra på fan. Trollkarlens lärling, ICKE att förglömma denna film. Jäklarns vilken bra film. En pojk som ska rädda världen, magi, spänning och kärlek... Oo så bra!

Smällt i mig lite godis också, de va gott.

Trött trött trött... Imorgon kommer förhoppningsvis Camilla och grabbarna hit. Utedag med korvgrillning är aktiviteten som skall utföras. Fyrhjuling också, men den borde jag undvika. Ska bylsa på mig mycket mycket mycket kläder så halsen blir frisk snarast möjligt!

Nu är de nå bra på tv igen...

Roligast idag var imorse..
- Jenny, har du en stor häck?...Nej nej, jag menar buske!!
HAHAHAHAHA

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0