Tarzan!

Tillbringat hela dagen, hittills, inomhus. Mår inte bra! Alls!!!
Halsen is killin´ me! Trist! Kollat på Tarzan 1 och 2...grinade!

Jag lär må bra snart, träna ska jag ju göra!
Gå på Jul på liseberg nästa vecka också...
Har verkligen inte tid med detta.

Beställt två julklappar idag i alla fall. Skönt att man inte behöver gå utanför dörr´n för att göra sådana saker!
Men två är ju inte alla direkt... Fortfarande lite panik för resten, men de ordnar sig...De gör de alltid!

Första december är det också. Förra året denna tid var en märklig tid. Hände så himla mycket. Kan sakna det lite, men nu är jag ju vuxen :D Nej, jag är inte vuxen, trots att jag fyller en fjärdedel till hundra om en månad!!!

Nu lä ja lägg ikull mä, mån´t nå bra juh!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0