Rött rött rött!

Ja, julen är ju röd... Nu är mitt hår RÖTT! Rött som i julrött ungefär. Får se hur länge jag orkar ha de så, nästa gång blir de svart igen, men för stunden så får det vara rött!

Kom hem imorse(?) Nej, förmiddags... Åt lite frukost i skeppmora först.
Igår var det en kanon dag, undrar vad jag ska göra idag för att toppa gårdagen. Något får det ju se till att bli!
Imorgon är det tvättdags, är ju i Gbg resten av veckan (isch) så jag lär ju se till att kläderna räcker :D
Traditionen säger ju att det ska vara middag i helgen med de allra bästa, men denna gång är det min tur att hoppa över. Tusan också. OM jag inte åker hem på lördag och jag lyckas övertala brudarna att omstrukturera till lördagsmiddag :)

Nu lär jag försöka träna lite. Ska ringa till fröken Larsson och fråga om hon vill boxas lite senare...

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0