Måndaaaaag

Tillbringade större delen av förra veckan i Göteborg. Kanoners! Jul på liseberg, massa kaffe, träffa Nina och vara med bästaste Maja... de slår aldrig fel!
Inhandlade de sista julklapparna så nu är jag alldeles klar, skönt!

Kom hem i lördags och jävlar va jag skyndade mig. Skjutsade diverse medelålders män till fest, duschade och åkte till Jenny..på 45 minuter.
Korkade upp vinet och fortsatte i lugn och ro i skeppmora. Blev en sjudundrans kväll. Jenny.J och Mikaela kom till skogen, likaså Camilla som "skulle vara nykter"...
Slutade med efterfest till 05.00 i grängesberg. Fick reda på information som jag aldrig kunnat ana.. Typ att Camilla tycker om whiskey... inte bara tycker om, utan det är det enda, förutom malibu&cola som hon tycker om... och vin då :P
Slog i näsan, två gånger, i bilen. Nu gör det ont och jag har ett sår... Så kan det vara. Lyckades välta en soptunna på morgonkvisen också. Det sistnämnda var Jennys fel som sa att jag lär springa för att taxin inte skulle åka därifrån... Jag tog helt enkelt för mycket sats!

Idag är de fotbollsträning, ska skriva papper också. Nyhammar detta år, får se hur mycket jag kommer att kunna vara med...Trevligt!

Kanske borde vila en stund... Sov som en kratta inatt.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0