I look at you...

Sitter och lyssnar på fantastiska låtar. En del texter är himla bra. Artisterna är sådär, men lyriken är gudomlig!
Jag undrar om kärlek, som i film eller i en låt text finns? Jag har alltid trott på det förut, nu är jag mycket fundersam över detta.
Kan man tycka om någon så mycket som Noah och Allie tycker om varandra i Notebook?
Kan man vara så förälskad som i låten When I look at you med Miley Cyrus?

Svårt de där! Begreppet kärlek är ju väldigt stort. Kärlek till en speciell person som man skulle göra allt för ser man ju oftast på film. Jag skulle göra allt för min familj och mina vänner, allt!
Men till en speciell människa som jag tappar andan varje gång jag ser, eller som jag verkligen kan vara mig själv med, eller som jag skulle kunna göra små saker till hela livet för att få se ett leende....Det är det jag börjar tveka på!!!
Jag vill tro på kärlek, jag tror på kärlek, men sådan kärlek som på film de vet jag inte längre om jag kan förlita mig på!


Så, nu vet ni vad jag filosoferar om när jag är sjuk och miserabel!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0