You´re beautiful... Fuck off!

Ne, inläggen blir sämre och sämre... Känner det. Men även mitt psyke blir sämre. Tur att det bara är två veckor kvar nu! Har inte sett något annat än fjäll, tyskar, längdskidor och örngott på snart tre månader. ILLA!

Idag är det sista dagen att servera, nästan! Om två veckor kommer det inmöljandes några gäster, men det är ju lång tid dit :)
Ska bli så fruktransvärt skönt att ha hela hotellet för sig själv. Jag, Maja och Elin, själva! Skönt!
Blir nog en och annan jacuzzi tur och bastubad på dessa dagar kan jag tro. En öl eller två slinker nog ner fint också!

Idag köper Maja ett par skor till mig... För mina pengar då naturligtvis. Hon har varit ledig och åkte till Gol med Pappa Polis och Mamma Monica. Mina älskade skor kommer nog vilken sekund som helst. Alltid kul!

Nu lär jag fundera på vad som händer hemma. Något fel är det ju. Alltid samma sak!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0