Solsken, Beito, öl och inga gäster!

Haj!

Solen skiner, värmen är här!
Har tillbringat några dagar i Beito. Kom hem i onsdags, men internet har ju kukat ur fler än en gång!
Det var mycket trevligt i den lilla byn. Träffade några bekanta ansikten, blev bjuden på för mycket sprit, åt för mycket mat, köpte för mycket dyra saker osv. Men precis så räknade jag med att det skulle gå!
Köpte det mest nyttiga iaf, en ny plånbok. Kostade pengar men men... ibland så!
Blev några öl på måndags dagen... lära ta ett uppehåll på några timmar för att inte bli på tok för full. Höll mig på en såpass bra nivå att jag fick med mig att trubadurerna var bland de bästa jag hört.
Ahh, himla kul iaf men nu är vi tillbaka.
Imorgon har visst grannhotellet problem med serveringpersonal, då får jag och Maja rycka in och ordna upp det, haha! 500 gäster är mycket! Jaja, en kväll kan jag väl offra mig. Lite extra klirr i kassan är aldrig fel!

Nu ska jag spikmatta mig en halvtimme så jag orkar städa imorrn!

Adjö




Woooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0